Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2018 18:12 - Партия Шах Със Съдбата
Автор: nb9 Категория: Поезия   
Прочетен: 1370 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Покани ме вчера съдбата,

да врътнеме партия шах.

Отскочихме до небесата

при Бога, Иисус, Буда, Аллах.


Питах ги имат ли бира

или отдолу да донеса.

Съдбата остро реагира:

-Тия не пият! О, небеса...


Рекох с изсъхнало гърло:

-Добре де, нека е мира.

Аллаха освирка ме върло.

И беше извадил секира!


Сядай бе! Нека играем!

Кресна съдбата, чак полудя.

Щото бях с тяло под наем,

хич не посмях да се противя.


Седнах на стола, малък и свит.

Дълго съдбата ме гледа.

Не знаех що е дамски гамбит,

но тайно желаех победа.


С белите тръгнах напред.

Без срам и без чест, чак на сила.

Страстно и диво без много ред,

намигнах на дамата мила. 


O, не бе, не дама - царица,

но толкоз разбирах от шах.

Фатална с чар хубавица.

Бързо бях погнал гибел и крах.


Съдбата отвърна с усмивка,

пешка напред, ехидни слова:

-Ех, тая царица щастливка.

Губех играта, мразех това!


Стъпка по стъпка, ход подир ход.

По нея си губех ума.

Ама си бях представял как род.

Ще завържа с тая мома.


Накрая съдбата ме би. 

Бих си и сам шамар по врата.

Щастието в мене уби.

И затръшна поредна врата.


Посочи ми бързо земята:

-Изчезвай бе! Смешен слабак!

Ядосах се: -Брей и устата!

Утре ей! Утре! Тук ще съм пак!



Тагове:   шах,   съдба,   богове,   поема,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nb9
Категория: Поезия
Прочетен: 128728
Постинги: 115
Коментари: 135
Гласове: 528
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031