Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2018 04:27 - Деметра
Автор: nb9 Категория: Поезия   
Прочетен: 5289 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Деметра спи на мойто рамо,

а аз държа една китара.

И искам да изсвиря само,

малка част от песен стара.

 

Сладка гледка е, поне на вид,

но тя вампир е и ме пие.

Рядък щур и странен индивид.

Някой ден ще ме убие.

 

С Бог да споря аз не смея.

Какво остава с богиня?

И даже страх ме е от нея.

Чак ръката ми е синя.

 

Спи Деметра та се къса.

Вече рамото ми умаля.

Стъпката е толкоз къса.

Звън на струна, нота и беля.

 

Ех, че искам само песен.

Серенада тиха за ума.

Чуе ли ще бъда бесен.

Адски остър ще съм, кат" кама.

 

Мисля си да я изгоня.

После мисля да я задържа.

Сетне чудя се за оня,

но пък той е слаб, не се сдръжа.

 

Така с Деметра си седим.

Тя си спи, но аз ще свиря.

И дано остана невредим.

После дълго да я диря...



Тагове:   музика,   китара,   божество,   богиня,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Много ми хареса
29.12.2018 13:22
поетичния ти изказ.
но понеже съм глупав мислител се замислих...
защо пък Деметра те е докарала до такъв катарзис :-)
Ами и тя като Христос, който се е "родил" по тези празници е богиня на Рождествата... Даже и на земеделието, защото зрънцето пазено под снега ни започва да се осъзнава за живот в тези дни.
Вярвам че ще се разбереш с Нея :-)))
Поздрави и се надявам да се гушнете с Деметра по новогодишните празници :-)))
цитирай
2. nb9 - Не бях се замислял толкоз дълбоко
29.12.2018 13:55
lexparsy написа:
поетичния ти изказ.
но понеже съм глупав мислител се замислих...
защо пък Деметра те е докарала до такъв катарзис :-)
Ами и тя като Христос, който се е "родил" по тези празници е богиня на Рождествата... Даже и на земеделието, защото зрънцето пазено под снега ни започва да се осъзнава за живот в тези дни.
Вярвам че ще се разбереш с Нея :-)))
Поздрави и се надявам да се гушнете с Деметра по новогодишните празници :-)))


Доста сложен въпрос с доста сложен отговор, но определено не бих казал, че съм религиозен експерт. Може би на първо място стои фактът, че тя най-много ми напомня на Богиня-майка от древните матриархални религии. Също така поне за мен тя е носител на идеи като музите, но с по-висок ранг. Тя все пак е и богиня на земеделието и на зараждащия се живот, което автоматично ни прави нейни деца. За мен общуването с майчиното начало е процес на сътворение само по себе си.
цитирай
3. bojil - Браво- много е хубаво!
29.12.2018 17:44
Браво- много е хубаво!
цитирай
4. bumerang - Незнайни Геройьо,
30.12.2018 00:04
Не се чуди, настрой струните на Димитричка и свири на воля до откат, че да чуем и ние.. :-):-):-)
цитирай
5. lexparsy - Тълкованието което изказваш е отговора
30.12.2018 01:12
nb9 написа:

.......
Доста сложен въпрос с доста сложен отговор, но определено не бих казал, че съм религиозен експерт. Може би на първо място стои фактът, че тя най-много ми напомня на Богиня-майка от древните матриархални религии. Също така поне за мен тя е носител на идеи като музите, но с по-висок ранг. Тя все пак е и богиня на земеделието и на зараждащия се живот, което автоматично ни прави нейни деца. За мен общуването с майчиното начало е процес на сътворение само по себе си.

Аз ти благодаря че го припомни!
Мисля че това е един навременен стих и осмисляне..
Поздрави! И така бъдни новогодишни мисли да имаш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nb9
Категория: Поезия
Прочетен: 128728
Постинги: 115
Коментари: 135
Гласове: 528
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031